Ikino Marcello
Ikin Abdullah

Contact lens
Assalamualaikum

Sekarang baru ada cerita, hah penuh dengan dusta. Okay, family aku tahu aku bagi lens,because of malas sangat nak pakai spec ke hulu ke hilir, so aku ambil cara mudah pakai lens ada powerlah. Semalam dan hari ni buletin utama tunjuk pasal kesan buruk pakai contact lens. Yes, memang dari dulu mama tak bagi aku pakai lens,takut mata rosak/buta. Aku pun buat endah tak endah je,bila aku dengar berita 85% orang yang memakai lens mata diaorang rosak, aku mula dah gelabah. Aku sekarang dalam proses nak pujuk mama dan ayah beli lens dari doktor pakar pasal lens ni,just for orang rabun macam aku ni. So guys,doakan aku ye. Heee, dan doakan untuk kejayaan aku. Aku berharap sangat exam spm ni aku tak nak careless mistake lagi,rugi sangat !

|